Trwa generowanie strony ...



  • Utrzymanie i konserwacja sprzętu telefonicznego, centrali i faksu

  • Administrowanie sieci telefonicznej

  • Dostarczanie sprzętu telefonicznego

  • Zmiany w konfiguracji centrali telefonicznej

  • Naprawy sprzętu telefonicznego

  • Fachowe doradztwo z dziedziny telekomunikacji

  • Szybki czas reakcji na zgłoszone awarie
    (6 godz. max.)



Warunki współpracy:

    1. Stawka godzinowa

    2. Prace telekomunikacyjne - 50zł /godz.

    3. Prace informatyczne 80 zł/godz.

    4. Doradztwo teleinformatyczne - bezpłatne

    5. Dostarczanie sprzętu wg ustaleń z zamawiającym

    6. Ceny sprzętu i usług podlegające negocjacji po weryfikacji cen konkurencyjnych

    7. Pozostałe prace i ich wartość określane na drodze ustaleń

    8. Podparta umowa o współpracy w zakresie obsługi państwa instytucji

    9. Taryfikacja centrali 70zł/usługa

    10. Zakres prac wykraczających poza ramy umowy płatny po realizacji zadania i odbiorze jakościowym np. zakup nowego sprzętu, naprawy główne, prace zlecone itp.)

    11. Sprzęt komputerowy i telefoniczny zainstalowany w państwa instytucji podlegał by gwarancji od 12 miesięcy do 36 miesięcy i 12 miesięcznej gwarancji montażu

    12. Dostarczany przez nasza firmę sprzęt posiada certyfikat jakości EUR~3 i poziom bezpieczeństwa B oraz homologacje Ministerstw Łączności.