|
|
|
|
|
|
|
- Utrzymanie i konserwacja sprzętu telefonicznego, centrali i faksu
- Administrowanie sieci telefonicznej
- Dostarczanie sprzętu telefonicznego
- Zmiany w konfiguracji centrali telefonicznej
- Naprawy sprzętu telefonicznego
- Fachowe doradztwo z dziedziny telekomunikacji
- Szybki czas reakcji na zgłoszone awarie
(6 godz. max.)
Warunki współpracy:
1. Stawka godzinowa
2. Prace telekomunikacyjne - 50zł /godz.
3. Prace informatyczne 80 zł/godz.
4. Doradztwo teleinformatyczne - bezpłatne
5. Dostarczanie sprzętu wg ustaleń z zamawiającym
6. Ceny sprzętu i usług podlegające negocjacji po weryfikacji
cen konkurencyjnych
7. Pozostałe prace i ich wartość określane na drodze ustaleń
8. Podparta umowa o współpracy w zakresie obsługi państwa instytucji
9. Taryfikacja centrali 70zł/usługa
10. Zakres prac wykraczających poza ramy umowy płatny po realizacji
zadania i odbiorze jakościowym np. zakup nowego sprzętu, naprawy główne,
prace zlecone itp.)
11. Sprzęt komputerowy i telefoniczny zainstalowany w państwa
instytucji podlegał by gwarancji od 12 miesięcy do 36 miesięcy i 12
miesięcznej gwarancji montażu
12. Dostarczany przez nasza firmę sprzęt posiada certyfikat jakości EUR~3 i poziom bezpieczeństwa B oraz homologacje Ministerstw Łączności.
|
|
|
|
|
|